Monday, August 6, 2018

Thank you all for coming!





8月4日(土曜日)の癒しフェア、無事終了致しました。
ご多忙、そしてこの猛暑の中、遠くまで足を運んで頂き、本当にありがとうございました!
今回も、沢山の方々から暖かいお言葉を頂き、感謝の気持ちでいっぱいです。
絵の感想を生の声で聞けるのは、毎日の孤独な作業では味わうことができない醍醐味です。オンライン上だけの世界から、外にカミングアウトしたてなので、作品と一緒に人前に出るのは、丸裸になる感覚で勇気のいる行為でしたが、皆さんに励まして頂き勇気倍増しました。また、貴重なアドバイスも頂き感謝申し上げます。大好きなダンスメイトも大勢駆けつけてくれました!こんな時は人の優しさが余計に心に染み渡り涙出ました。
これからも、より自分らしい作品を生み出していけるように、腕と自分自身磨きに全力をかけて頑張ります。

Thank you all for coming to Healing Fair on last Saturday which went so fantastic!  I was able to meet many wonderful people who were interested in my artworks & Commissioned Pet Portraits.  Sharing and hearing about my artworks are something that I cannot experience in my art studio. Also, carrying those heavy stuff & building the booth all by myself was such a great exercise!

I’d like to thank all my dance mates with much love.  I’m glad they loved my MJ painting!
You all made my day!

Thank you for viewing.
Have a great day!








No comments:

Post a Comment